Bez nich by się nie udało

Harmonogram projektu

Lipiec 2019
Rozpoczęcie projektu
Sierpień 2019
Badania i wywiady
Wrzesień 2019
Raport z badań
Luty 2020
Powstanie pierwszego prototypu aplikacji
Październik 2019
Testy prototypu z rodzicami i optymalizacja
Grudzień 2020
Prototyp 2.0, testy prototypu w nowej przestrzeni IPCZD
Kwiecień 2020
Start prac deweloperskich
Styczeń 2020
Wdrożenie aplikacji
Statystyki
5 562
12

Opis projektu

Wiemy, jak stresująca potrafi być wizyta w szpitalu. Stres rozpoczyna się jeszcze w domu, gdy musimy skompletować dokumenty i upewnić się, czy niczego nie zapomnieliśmy. Do tego dochodzą skomplikowane procedury, kolejki i labirynt szpitalnych korytarzy.

Jak działa aplikacja medyczna pacjenta Centrum Zdrowia Dziecka?

To doświadczenie będzie o wiele łatwiejsze dzięki aplikacji pacjenta CZD , która krok po kroku przeprowadzi użytkownika przez cały proces przyjęcia do szpitala. Aplikacja medyczna na telefon sprawi, że to, co było dotąd trudne i niezrozumiałe, stanie się dużo łatwiejsze i mniej obciążające.

W czym pomoże aplikacja?
  • podpowie, jak przygotować się do wizyty czy pobytu w szpitalu
  • pozwoli nowym pacjentom zarejestrować się z domu, co znacznie skróci czas spędzony w rejestracji
  • przypomni o zaplanowanej wizycie
  • w przyszłości pokieruje też do właściwego gabinetu lekarskiego

Chcesz dostawiać bieżące wiadomości o projektach K.I.D.S.? Zapisz się do naszego newslettera!

Liderzy projektu

Paweł Stężycki

Lider projektów, Leading Innovation & UX at Alior Bank

Zespół projektowy

Dominika Bęben / RBL / Lider Badań UX

Klaudyna Lipnik / RBL / Service Design

Damian Jeżewski / Ekspert IT

Katarzyna Król / Kantar / Badaczka

Aleksandra Dryzner / Kantar / Badaczka

Marek Biskup / Kantar / Inspiracja i wsparcie

Amelia Krzysztofiak-Marcol / K2 / Lead Designer

Patrycja Bąk / K2 / Ekspert Design

Konrad Jarociński / Netguru / Lider Dev (TBC)

Krzysztof Jackowski / Netguru / Lider Dev

Małgorzata Wyczańska / Ekspert Healthcare App design

Piotr Ciąćka

Kantar Polska, Innovation Domain Business Lead – Key Account Director

Beata Rąbińska

Socjolog, specjalista w zakresie badań marketingowych ukierunkowanych na tworzenie i testowanie innowacji, UX, CX, Service Design, komunikację i wizerunki marek. Wspiera strategiczne procesy klientów. Doświadczony moderator i facylitator warsztatów; certyfikowany moderator Design Thinking. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Pasjonatka gór i wspinania.

Krystyna Rąbińska

Senior Project Manager w Kantar Polska, badacz jakościowy /etnograf

Maciej Lipiec

Head of UX w Empik Group, konsultant wuxdesign.pl