Publicis Groupe wspólnie z Fundacją K.I.D.S. zmienia doświadczenia pacjentów dziecięcych szpitali

Aleksandra Wysocka  •  19 grudnia  •  
Artykuł

K.I.D.S. - Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali to fundacja, która powstała, by zmieniać szpitale w bardziej przyjazne, pełne nowoczesnych technologicznych ośrodki zdrowia. Pierwszym dużym projektem  jest rewitalizacja Centrum Zdrowia Dziecka. W swoich działaniach Fundacja kieruje się holistycznym spojrzeniem na problemy i potrzeby osób, które w takich szpitalach spędzają najwięcej czasu – dzieci, rodziców i lekarzy. Celem akcji jest zakup innowacyjnego Systemu Zdalnej Opieki, który ma przyspieszyć powrót małych pacjentów Centrum Zdrowia Dziecka do domów.

Film o Fundacji K.I.D.S.

Świąteczną zbiórkę Fundacji K.I.D.S. wspiera pro bono Publicis Groupe, która zgodnie z ideą „Power of One” zaangażowała w projekt wszystkie swoje agencje: Publicis, MSL, Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, LiquidThread, Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics, Prodigious, Publicis Consultants, @&IS oraz Digitas. Dzięki współpracy poszczególnych agencji i departamentów, została przygotowana kampania 360, obejmująca działania reklamowe, marketingowe, PR oraz social media.

„Łącząc siły z Fundacją K.I.D.S Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, chcemy podzielić się tym, co w Publicis Groupe mamy najcenniejszego ─ kreatywnością, innowacyjnością, znajomością technologii, wiedzą i zaangażowaniem. Dzięki tym cechom, na co dzień możemy dbać o doświadczenia konsumentów z markami, a w kampanii „Zmieniajmy na Dobre” zatroszczymy się o doświadczenia małych pacjentów Centrum Zdrowia Dziecka. Działając w duchu Power of One, zintegrowaliśmy wokół idei kampanii całą naszą organizację i wierzymy, że wspólnie z odbiorcami, w tym szczególnym, świątecznym czasie, zrobimy coś bardzo pożytecznego” – mówi Piotr Ruszak, Chief Communications Officer Publicis Groupe Polska.

Akcja pod hasłem „Zmieniajmy na Dobre” oficjalnie wystartowała, ale etap teaserowy trwa już od tygodnia. Organizatorzy zapraszali na stronę https://zmieniajmynadobre.pl/, gdzie razem z Fundacją K.I.D.S oraz Publicis Groupe można było odliczać czas do momentu rozpoczęcia zbiórki i premiery stworzonego na potrzeby kampanii interaktywnego filmu. Od dziś na stronie można obejrzeć interaktywny film promujący akcję oraz za pomocą dedykowanego formularza, wesprzeć zbiórkę. Wideo dostępne jest także na kanałach SM Fundacji oraz w mediach, a już 22 grudnia pojawi się także w paśmie reklamowym na antenie TVN. Film pozwala widzom spojrzeć na szpital oczami dzieci, rodziców i lekarzy – te trzy różne perspektywy zostały zamknięte w jednej, pełnej emocji historii przedstawionej w formie interaktywnego filmu, gdzie każdy będzie mógł sam wybrać czyimi oczami na nią spojrzy.

Telemedycyna - wsparcie dla pacjentów i lekarzy

Telemedycyna jest jednym z najważniejszych trendów medycyny przyszłości, która pozwala na zdalną diagnostykę i opiekę lekarską przy użyciu urządzeń i systemów telemedycznych. Dzięki temu lekarze mogą opiekować się swoimi pacjentami na odległość. Poprzez stworzenie Systemu Zdalnej Opieki fundacja pragnie pomóc wszystkim osobom, które są związane z Centrum Zdrowia Dziecka - zarówno rodzicom, dzieciom jak i zespołom medycznym. Obecnie telemedycyna wykorzystuje wiele nowoczesnych urządzeń, które m.in. przypominają pacjentom przez aplikację o przyjęciu dziennej dawki leków oraz przesyłają powiadomienie lekarzowi o ich zażyciu.

Zachęcamy do zaangażowania w akcję, wsparcia zbiórki i wspólnej komunikacji kampanii. #ZmieniajmyNaDobre

 

O FUNDACJI

Fundacja K.I.D.S. to Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali - powstała, by zmieniać szpitale w przyjazne szpitale przyszłości. Wprowadza do nich innowacje i nowe technologie. Wiemy, że na proces leczenia ma wpływ wiele czynników. Dlatego w swoich działaniach łączymy różne perspektywy i patrzymy na szpital oczami dzieci, rodziców i tych, którzy walczą o ich zdrowie. Naszym pierwszym projektem jest rewitalizacja Centrum Zdrowia Dziecka, jednego z największych specjalistycznych szpitali pediatrycznych w Polsce. Aby przyspieszyć powrót dzieci do domu stworzymy System Zdalnej Opieki wykorzystujący innowacyjne rozwiązania telemedycyny. Więcej informacji znajdziesz na: www.kids.org.pl

O PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.  Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.